sudo /etc/init.d/break-fast start 7:13


jap lagi nk buka puasa dah kat area JB ni…

gi bazaar ramadhan kat stadium larkin tadi… sesak macam ape… aku ade amik gamba tadi tapi skit sangatlah… 2 keping jer… nnti kalo aku pegi lagi aku amik gamba lebih skit lah… BTW kat situ tak ade ape sgt yg baru… aku rase cume ade khemah je yg nampak baru… khemah cam mase aku kawin dulu… ehehhehhe…

tadi pun aku cume beli popiah, karipap, etc… ingat nk beli roti john… lupe plak… wifey beli nasi kerabu… pastu aku beli air tembikai susu ngan cikong…

kat umah mak masak banyak… bihun goreng, nasi goreng, ayam goreng, etc… so cam tak perlu la beli banyak sangat kot… plan tadi nk pegi bazaar ramadhan kampung melayu… esok jelah aku gi ngan wifey… tadi dah tak sempat…

ok then… selamat berbuka puasa!😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s